sunnuntai 27. elokuuta 2017

Iloisesti yllätetty


Keskiviikkona sisko ja meidän yhteinen kaveri tulivat käymään kylässä. Kumpikaan heistä ei kerennyt käydä edellisellä asunnollani, joten oli mukavaa, että he pääsivät vierailulle. Meillä oli oikein hauskaa ja pari tuntia kului aivan liian nopeasti!

Aika kului pitkälti juttelun lomassa. Muisteltiin menneitä, ja kuuntelin hauskoja kertomuksia tapahtumarikkaista illanvietoista. Samalla esittelin asuntoa, joka on vielä melko askeettinen seinien alastomuudesta ja ikkunoiden verhottomuudesta johtuen. Katseltiin lastentarvikkeita ja vieraat tutkailivat äitiyspakkauksen sisältöä. Keitettiin kahvit ja syötiin heidän mukanaan tuomaa piirakkaa.

Mua ei kuitenkaan yllättänyt heidän käyntinsä, sillä siitä oltiin sovittu etukäteen. Olin myös tietoinen siitä, että vierailu tulee sujumaan hyvän meiningin vallitessa. Yllätyin, koska siskolla ja kaverilla oli tuomisenaan valtava vaippakakku! Olin niin hämmentynyt ja liikuttunut kyseisestä lahjasta etten oikein saanut mitään sanotuksi. Jälkeenpäin sain myös itkun aikaiseksi, kun mietin heidän hyväntahtoista elettään.


Oon niin iloinen noista kahdesta ihmisestä, jotka on mun elämässä. En osannut odottaa mitään tuollaista lahjaa saatikka edes sitä, että he tuovat tullessaan mustikkapiirakkaa. Tuli vähän sellainen fiilis, kun mulle olis järjestetty pienet babyshowerit. Koin oloni tärkeäksi ja välitetyksi, sillä välillä musta on tuntunut, että oon tän raskauden kanssa niin yksin. Ainut tyyppi, joka tässä odotuksessa on ollut kunnolla mukana lapsen isän lisäksi on äitini. Muut eivät oikein ota vauvanodotusta edes puheeksi, joten mulle tuli ihan puun takaa se, että asia kiinnostaa muitakin.

Vaippakakku on mun mielestäni valtava ja se sisältää vaippojen lisäksi myös muita tärkeitä lastenhoitotarvikkeita. Vaippojen (Libero Touch) ohella kakkuun on jemmattu mm. pari tuttia ja tuttipulloa, sinkkivoidetta, talkkia, puhdistuspyyhkeitä ja suklaata. Eli siis kaikkea tarpeellista. Lisäksi pakettiin kuului myös tuo suloinen kortti. Kiitos todella paljon lahjasta sekä vierailusta, mua ei ole hetkeen yllätetty tällä tavoin!


Melissa 

4 kommenttia:

  1. Voi kuinka ihana lahjaidea! Tuo vierailu kuulostaa kans tosi mukavalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Tykkäsin kyllä kovasti, kun vieraita tuli kylää. Aina on niin kovin autiota ja hiljaista sen jälkeen, kun vieraat poistuvat.

      Poista
  2. Yllätykset on aina yhtä ihania ja kivoja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä ❤ Itse malttalattomana ihmisenä en vaan yhtään tykkää jos yllätyksestä vihjataan etukäteen, onneksi nyt ei niin käynnyt...

      Poista